Plug & Play


Začíname - Proces

Ak sa rozhodnete implementovať náš bezhotovostný platobný systém, budete môcť prijímať debetné a kreditné karty na vašom zariadení. Naším cieľom je zabezpečiť vám hladkú a bezproblémovú implementáciu. Na prijímanie platieb na platobnom termináli budete potrebovať zmluvu s bankou alebo platobnou bránou.


Toto všetko za vás zabezpečíme

Inštalácia 

Inštaláciu platobného terminálu zabezpečí náš skúsený servisný technik, ktorý zariadenie nainštaluje priamo na vašom mieste prevádzky. Po inštalácii vás technik podrobne oboznámi s funkciami terminálu, vrátane využitia telemetrie a správneho spôsobu používania zariadenia, aby ste mohli naplno využiť všetky jeho výhody.

Nižšie v článku nájdete podrobné informácie o tom, ako telemetria pomáha sledovať stav zariadení a ako správne používať terminál pre efektívnu a bezproblémovú prevádzku.

Telemetria 

Telemetria umožňuje zariadeniam prijímať bezhotovostné platby a zároveň operátorom umožňuje diaľkovo sledovať ich stroje. Telemetrická technológia kontinuálne poskytuje operátorom aktuálne údaje o pohybe produktov, stave hotovosti a fyzickom stave zariadení. Tieto cenné informácie pomáhajú operátorom efektívnejšie spravovať svoje trasy, včas vykonávať servis a riešiť údržbu.

  • Informácie v reálnom čase o príjmoch
    (NFC, hotovosť, uzavreté karty)

  • Predaj produktov

  • Monitorovanie pripojení a chýb

  • Plná kontrola nad tvojím parkom zariadení

  • Bezplatné používanie

  • API dostupné pre priame sťahovanie predajných dát

Systém správy terminálov

Platobné čítačky PayLi disponujú unikátnym mechanizmom na diaľkové sťahovanie softvéru. Táto bezpečná funkcia umožňuje bezpečne a na diaľku aktualizovať softvér a nastavenia čítačiek Payter. Nákladné servisné zásahy už nie sú potrebné a zmeny softvéru je možné implementovať rýchlo a efektívne.

Vďaka tejto funkcii vzniká systém pripravený na budúcnosť, kde je možné jednoducho, bezpečne a rýchlo aplikovať zmeny vo funkčnosti a zároveň znižovať celkové náklady na vlastníctvo. Payter vám s radosťou ponúka možnosť využívať túto funkciu prostredníctvom systému správy terminálov Payter.

Výhody:

  • Zjednodušenie logistických procesov

  • Diaľkové vkladanie bezpečnostných kľúčov

  • Terminály sú vždy aktuálne

  • Jednoduché pridávanie nových služieb

  • Jednoduchý proces nasadenia

Overené riešenia 

Payter podporuje 99 % štandardných samoobslužných automatov. Medzi niektoré z našich podporovaných značiek patria:

QR Code 

QR kódy sa čoraz viac používajú ako spôsob platby alebo na poskytovanie zľiav na obľúbené nápoje, občerstvenie či služby. Na zvýšenie ich akceptácie a využitie širokých možností QR kódov môže byť k terminálu pripojený skener QR/bar kódov, ktorý spracováva naskenovaný kód priamo cez terminál. Tým pádom nie je potrebný žiadny dodatočný procesor alebo inteligentný systém vo vašej infraštruktúre.

QR/bar kód môže byť použitý na spracovanie platieb cez mobilné aplikácie alebo na poskytovanie zliav pri špeciálnych ponukách či pre stálych zákazníkov. Zľavy môžu byť založené na pevnej sume (napr. 50 centov) alebo percentuálne, prípadne môžu poskytovať napríklad bezplatný pohár kávy pre verných zákazníkov.

Skener dokáže čítať papierové aj digitálne poukážky, a to dokonca až dve naraz.

Payter tiež ponúka špeciálne navrhnutú skrinku pre terminál so skenerom čiarových kódov. Overovanie poukážok môže prebiehať cez lokálny server alebo prostredníctvom systému PayLi.